blokada kopiowania

piątek, 29 listopada 2013

Każdej nocy spędzasz mi sen z powiek.
Każdego dnia, o każdej
godzinie,
minucie,
sekundzie
myślę tylko o Tobie.
Co robisz, gdzie jesteś.
Gdy tylko pojawisz się w mojej głowie
na twarzy pojawia się uśmiech,
w oczach ten błysk.
Teraz wiem, że
z pośród traw i suchych gałęzi
znalazłam swoją Czterolistną Koniczynkę.
Z pośród tylu rozczarowań
I trafiłam właśnie na Ciebie.
Jeśli to sen, proszę nie budź mnie.
Chcę śnić tak cały czas o Tobie.
Jestem szczęśliwa, bo wiem,
że obok jesteś Ty,
więcej mi do szczęścia nie potrzeba.
Tylko proszę tu bądź,
nawet jeśli to sen po prostu bądź.
Jeśli rano się obudzę,
zawsze będę czekała nocy,
wtedy znów mogę śnić o Tobie.
Sprawiasz, że...
każdy mój dzień wypełnia słońce.
Słońcem jesteś Ty.
Dziękuję, że jesteś.

Komentarz Jenifer: Nigdy nie pisałam tych wierszy z myślą o konkretnej osobie. Trochę to smutne, bo uważam, że są ładne, ale mam nadzieję, że znajdzie się Odbiorca mojej twórczości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz