blokada kopiowania

środa, 16 października 2013

Kilka słów od Jenifer:
Wiersze piszę od drugiej gimnazjum. Niedawno zdecydowałam się je komuś pokazać. Kilka dodałam na blogu pinger.pl, część zamieściłam na photoblogu pod zdjęciami. Niektóre w ogóle nie były publikowane. Różni ludzie je czytali i komentowali. Nie wszystkim się podobały. Były osoby, które mówiły, że powinnam do wierszy wprowadzić rymy, bo "wiersze bez rymów są beznadziejne". Ja je tworzę, nie oni. Nie chciałam wprowadzać rymów, bo rymy są obecne w większości wierszy. Chciałam być inna. Nie taka jak oni wszyscy. Kiedy czytałam wiersze, które inni wstawili, bardzo często były to wiersze z rymami. Wiersze są czymś w rodzaju pamiętnika, drogą ucieczki od tego świata. Lubię tak sobie przysiąść i zamyślić się na kilka minut. Wtedy zazwyczaj przelewam te myśli na kartkę.
Teraz postanowiłam wszystkie wiersze zebrać w jednym miejscu, dlatego powstał ten blog. Będę na nim zamieszczać wiersze również za czasów gimnazjum. Trzeba przyznać, że jako 14-latka nie byłam profesjonalistką, a jednak wiersze z tamtego okresu mi się podobają. Już minęło 8 lat od czasu, kiedy stawiałam swoje pierwsze kroki w pisaniu. Metamorfozę będziecie mogli zobaczyć sami i ocenić jak bardzo zmieniła się moja twórczość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz